Το απόγευμα του Σαββάτου αναχώρησε η αποστολή των Αβαντιδων για τον Βολο οπου έφτασε λίγο πριν τις 8 το βράδυ.
Η αποστολή κατέλυσε στην Αγρια του Βολου και στο ξενοδοχείο Valis Hotel οπου θα ξεκουραστεί και αύριο το απόγευμα θα αναχωρήσει για το Πανθεσσαλικο οπου και θα γίνει ο μεγάλος τελικος με την ομάδα του ΠΑΟΚ.